BloggMamman

En blogg skriven av en mammaledig 3barnsmamma som förförs, förundras & förfäras över BloggMammor & Mammaliv.
Till yrket ekonom men har en stark önskan om att få skriva krönikor- fram tills drömmen uppfylls hänger jag här inne...







onsdag 21 september 2011

Vart är mamma?

Idag började L ropa: - Maaaammaaaa!
Sen gick hon runt och letade efter mig, först letade hon i tvättstugan, sen gick hon till strykbrädet och slutligen gick hon och kikade in i ugnen...

Så liten och redan så förstörd...undra vad LadyDahmer skulle säga om det?!

Och ifall någon mer skulle fundera på vart jag befinner mej just nu så är jag varken i ugnen, i tvättmaskinen eller i diskmaskinen- utan jag (kommer snart) befinna mig i sängen!
Godnatt!

5 kommentarer:

  1. Tjena!
    Skoj att du kom in till mig =) Då tar jag mig friheten att titta hos dig med
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Haha, mina ungar går först till datorn - är jag inte där letar dom i köket.

    SvaraRadera
  3. Haha! Mina letar på toa.. Vet inte hur jag ska tolka det!

    SvaraRadera