BloggMamman

En blogg skriven av en mammaledig 3barnsmamma som förförs, förundras & förfäras över BloggMammor & Mammaliv.
Till yrket ekonom men har en stark önskan om att få skriva krönikor- fram tills drömmen uppfylls hänger jag här inne...







onsdag 14 september 2011

Frieri?

Den kända MammaBloggaren PernillaWahlgren skrev för ett tag sen att hon hittat en film på
Youtube där en kille friar till sin flickvän- filmen är för sjuk för att förklaras så kolla här:



Pernilla skrev att skulle hon gifta sig så ska det frias på det här viset- personligen hade jag nog spöat min man om han friat på det här viset, om han dessutom tvingade på mig en tältliknande klänning och dessutom valt ringen utan mitt godkännande är det tveksamt om jag ens sagt ja!

Pernilla skrev även att hon fulgrinat när hon sett videon, det vill säga att hon grät och hulkade och snorade...tillskillnad från den lite mer finare gråten då när tårar bara rinner utan varken ljudeffekter eller snor... Hur grinade ni?

Men med tanke på hur Pernillas brudklänning såg ut kanske en tältklänning ändå inte är så tokigt...

1 kommentar:

  1. Herre min gud vilket frieri! Fast själva vigseln går ju så fort att man knappt hinner förstå vad som sker om man är i chock :). Var tvungen att länka till detta klipp i min blogg också trots att jag varkens fulgrinade eller finsnyftade när jag såg det haha.

    SvaraRadera