BloggMamman

En blogg skriven av en mammaledig 3barnsmamma som förförs, förundras & förfäras över BloggMammor & Mammaliv.
Till yrket ekonom men har en stark önskan om att få skriva krönikor- fram tills drömmen uppfylls hänger jag här inne...







torsdag 22 september 2011

Nattliga samtal

Precis när jag höll på att somna igårkväll så vände N på sig och råkade slå till mig i ansiktet med armbågen:

Jag: Ajjjj!
N: Va?
Jag: Ajjjjjjjj!
N: Det gör inget, det gick bra!
Jag: Va?
N: Men det är lugnt, det gjorde inte ont!

Näe, men vad bra att det inte gjorde ont när min kind träffade din armbåge!

5 kommentarer:

  1. Vad roligt att kunna bidra lite till en ökning i statistiken. Är något bra så måste det ju uppmärksammas! Ha en fortsatt bra dag! Kram

    SvaraRadera
  2. Hittade bloggen när jag satt och snokade bland kommentarerna i Englas blogg (oj vad mycket fritid jag har...) och kände igen skrivstilen - rolig ide och fin blogg! Hoppas du har det gott! Kram från Kerstin

    SvaraRadera