BloggMamman

En blogg skriven av en mammaledig 3barnsmamma som förförs, förundras & förfäras över BloggMammor & Mammaliv.
Till yrket ekonom men har en stark önskan om att få skriva krönikor- fram tills drömmen uppfylls hänger jag här inne...







torsdag 22 september 2011

Jag = en riktig bloggare?!

Jepp, då var det bevisat- jag är en riktig bloggare...jag har nämligen fått min första hatkommentar!!!
Yees! (dock skrevs den hos Bloggkommentatorerna och inte i min blogg)







- Till alla haters där ute i allmänhet, och "Emma" i synnerhet- sånna kommentarer biter inte på mig, antingen är det för att åsikter från tragiska anonyma personer inte betyder ett dugg för mig eller så är jag helt enkelt för ointelligent för att förstå vad de egentligen menar...

Nu behöver jag bara skaffa mig kläder från ChillNorway, ett superstylat hem, en MacBook och stylade kids i dova färger så är jag i hamn!

6 kommentarer:

  1. Men vilken jäkla kommentar.

    Skönt att du hade intelligens nog;) att förminska den till den nivån den ligger på: 0

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vilken konstig kommentar! Låter inte ens riktad, mer som om det är personens allmänna livsmotto.. Keep up the good writing! (:

    SvaraRadera
  3. Jag hittade din blogg gnm Bloggkommentatorerna och tycker den är fantastiskt rolig - men så är jag kanske inte vidare intelligent jag heller ;-)
    //Ingela

    SvaraRadera
  4. Men men då är det ju som jag trott hela tiden, för lika barn leka bästa eller hur var det nu.

    (Hmm det här blev ju en ganska ointelligent kommentar som kan tolkas hur som helst.... Nåja, jag är gärna ointelligent om det är det man måste vara för att gilla din blogg :-)

    SvaraRadera
  5. Humf, dum kommentar, men den du skrev till mej å andra sidan tackar jag för!

    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera