BloggMamman

En blogg skriven av en mammaledig 3barnsmamma som förförs, förundras & förfäras över BloggMammor & Mammaliv.
Till yrket ekonom men har en stark önskan om att få skriva krönikor- fram tills drömmen uppfylls hänger jag här inne...







tisdag 13 september 2011

Om BloggMamman

Som Ni ser i min lilla presentation här brevid så är jag för tillfället mammaledig och är hemma med mina
tre barn (födda -05, -10 & -11)
Jag är (fortfarande) 20-någonting och bor i en större stad i ett större hus tillsammans med barnen och min man, jag är ekonom till yrket och älskar att skriva, argumentera & analysera- dessutom älskar jag mammabloggar och kan förföras, förfäras och förundras över dessa i timmar...

Det är allt Ni får veta om mig, den är bloggen handlar inte om mig utan om mina reflektioner över alla BloggMammor som hänger på nätet!
Vad är sant?
Vad är falskt?
...det avgör jag!

(Om Ni vill veta mer om Mig får Ni helt enkelt snoka fram min privata blogg...)

3 kommentarer: