BloggMamman

En blogg skriven av en mammaledig 3barnsmamma som förförs, förundras & förfäras över BloggMammor & Mammaliv.
Till yrket ekonom men har en stark önskan om att få skriva krönikor- fram tills drömmen uppfylls hänger jag här inne...







måndag 26 september 2011

Tyst- jag är upptagen!

Nu under eftermiddag har jag helt plötsligt fått massa att göra:

- Jag måste shoppa en tröja-med-stjärnor som Grannen hade förut
- Jag måste röjja lite här hemma, ni vet när man plockar undan en sak samtidigt barnet plockar fram tre nya saker...
- Jag måste fundera ut vilka olika sushibitar jag vill ha till middag och meddela maken
- Och jag måste hänga ut min jacka på vädring

...och dessutom ska min lilla blogg flyttas till en bloggportal!

Som Ni ser är det ju helt förståligt att jag är superstressad!
Återkommer senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar