BloggMamman

En blogg skriven av en mammaledig 3barnsmamma som förförs, förundras & förfäras över BloggMammor & Mammaliv.
Till yrket ekonom men har en stark önskan om att få skriva krönikor- fram tills drömmen uppfylls hänger jag här inne...







måndag 19 september 2011

Märkeskläder till barn?

Läste att Katrin och Bingo hade köpt en LouisVuitton-väska till Ringo-
väntar bara på att alla hatiska kommentarer ska rulla in i kommentarsfältet, från alla bittra människor (jo, det är bittra människor som lämnar otrevliga kommentarer på bloggar)!

Själv är jag superavundsjuk på Ringo- jag fick minsann vänta 18år på min LV-väska och dessutom hänger den fortfarande på min arm (mer än 10år senare)...och jag kan bara konstatera att den översminkade bitchen i LV-affären ljög när hon påstod att dessa väskor bara blir snyggare med åren... Min väska är numer matt på vissa ställen, nött i botten och ser allmänt sliten ut!

Men som sagt, jag skulle inte köpa en LV-väska till min lilla dotter...detta mest för att jag då skulle vara jätteavundsjuk på min egen dotter och det tror jag inte är bra för vår mamma-dotter-relation...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar