BloggMamman

En blogg skriven av en mammaledig 3barnsmamma som förförs, förundras & förfäras över BloggMammor & Mammaliv.
Till yrket ekonom men har en stark önskan om att få skriva krönikor- fram tills drömmen uppfylls hänger jag här inne...







torsdag 22 september 2011

Träningspause pågår!

Igår skrev TräningsOlga att hon fortsätter sin träningspause medan hon funderar på hur hon vill ha det och hur hon ska lägga upp träningen- när jag läste det kom jag på att det är ju exakt det jag gör också, jag och TräningsOlga ligger precis i samma fas!

Jag har också en träningspause medan jag funderar på hur jag ska ta upp träningen och hur jag vill träna- hitills har jag kommit så långt i mitt tänkande att jag funderar på att kanske vore bra att ta en promenad till barnens dagis/skola istället för bilen (det är ju trots allt bara ca500m) samt att jag klurat ut att den-där-stora-saken som står i vardagsrummet och tar enorm plats faktiskt är ett löpband...
















Jag känner mig dock redan lite mer vältränad nu när jag och TräningsOlga är på samma nivå!

2 kommentarer:

  1. Här är en till som har träningspause.
    Känner mig rätt nöjd & bekväm i denna fas:-)

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, här har du en till som har en lång pauuuuus! Hihi.

    Tack snälla för din kommentar, den värmde verkligen. Visst var det tufft att bli ensam. Men bättre att må bra ensam med två småbarn, än det dagliga bråken när man var två som "hjälptes åt".

    Nej, jag har det galet mycket bättre nu, har träffat en ny man och mår prima! :) Tack vilka vändningar livet kan ta.

    Ha en underbar dag, fina du! Kram

    SvaraRadera